Koordynator w Dziale Serwisu
Stanowisko:
- Koordynator w Dziale Serwisu
Twój zakres obowiązków
- Koordynowanie i planowanie pracy dla zespołu serwisantów wspierających klientów LOOS BOSCH na terenie całej Polski
- Zarzadzanie kalendarzem aktywności serwisowych
- Ścisła współpraca z klientami serwisowymi w zakresie technicznym, finansowym, ustalania terminów serwisowych i niezbędnych dla serwisantów dostępów i pozwoleń,
- Nadzór nad umowami i ofertami serwisowymi
- Koordynacja i dystrybucja zapotrzebowania na materiały i sprzęt niezbędny do realizacji zadań serwisowych
- Współpraca z dostawcami urządzeń i maszyn wykorzystywanych w serwisowanych instalacjach
- Rozliczanie czasu pracy zespołu serwisowego
- Przygotowanie raportów dotyczących realizacji zadań zespołu oraz jakości i terminowości
Oczekiwania
- Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne
- 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z koordynowaniem prac zespołów serwisowych
- Dobra znajomości języka angielskiego (min. B2)
- Dobra znajomość narzędzi MsOffice,
- Łatwość w komunikacji, orientacja na klienta, umiejętność w budowania relacji w różnorodnym środowisku pracy
- Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Sumienność i odpowiedzialność przy wykonywaniu powierzonych zadań
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Mocno rozwiniętą świadomość biznesową i zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę
- Perspektywę długofalowej współpracy w firmie będącej wyłącznym dystrybutorem kotłów przemysłowych firmy Bosch w Polsce
- Możliwości rozwoju m.in. przez udział w specjalistycznych szkoleniach
- Dofinansowanie nauki języka angielskiego
- Opieka medyczna z rozszerzonym zakresem w PZU
- Ubezpieczenie grupowe na życie
- Bezpłatne miejsce parkingowe pod biurem